søndag den 9. juni 2013

Dur ikke.. VÆK!!

I kender det sikkert, man vil gerne, at sit helt speciel og perfekte barn ikke skal have det samme som alle andre, men tværtimod noget helt specielt noget som ingen andre har.. Jaja det er latterligt I know, selv min forlovede synes, at jeg er komplet idiot ;D Men ikke destro mindre er det sådan jeg har det - og jeg er ligeglad med hvad andre synes!! FOR sådan er jeg, og jeg er STOLT af det!!! <3 
Og hvad er det så der ikke er godt nok til min datter?? Ja det er så simpel en ting som et legekøkken :D Vi havde bestemt, at hun skulle have et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave, men ak ja sådan bliver det ikke, for jeg kan ikke forlig mig med nogle af dem, der er på markedet, og dog, men vi er jo ikke ligefrem milionære, så vi kan få det special lavet ;D 
Jeg hader plastik, så meget at det for mig kan smelte op i h**vedet, i hvert tilfælde, når det gælder legekøkkener!! Og allerede her bliver markedet rimelig begrænset, og så må det ikke være allemandseje - og der røg legekøkkenerne fra Ikea og Brio. Så er der Moulin Rotys som er mega fede, men kan ikke helt se bøgetræet for mig i vores hjem.. Og hvad alternativer har man så???
Derfor har jeg besluttet, at mit sommerprojekt skal være at lave et legekøkken til musen :D

Grov skitse af legekøkkenet :D -ved køkkenet skal der også være hylder :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3