torsdag den 30. maj 2013

Sommer,sygdom og eksamen

I dag har jeg været oppe til eksamen, hvordan det gik aner jeg ikke. Jeg synes, at det var et helvede alle de 4 timer eksamen varede!!! Da helvede var overstået fejrede min forlovede, Ofelia og jeg, at den første eksamen er overstået. Men på vejen hjem fik jeg det dårligt og lige siden har jeg haft det elendigt. Så nu ligger jeg under dynen på sofaen og venter på Feamusen falder i søvn, så jeg kan komme op og sove. Ofelia har taget skoldkopperne i stiv arm, det eneste der er at mærke på hende er, at hun sover meget mere og er mere pylret om aftenen. Kopperne spreder sig og vokser sig større, det tyder på, at det her kommer til at tage sin tid.
Selv om jeg har skoldkopper, kan jeg godt lige vise mig frem...

..og kravle op på ryglænet af min lænestol...

.."gad vide om jeg kan komme højere op"!!

Min elskede Basilikum, som nu har stået i 4 uger.

Hej Hej
- Hvis du kigger godt efter kan du se mine små kopper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3